festiwalnazdrowie.pl
pozwalamy wejść na szczyty popularności...

Aurelia Wysocka 2019-05-10 0 komentarzy

Jak optymalizować proces obsługi pacjentów?

Jak optymalizować proces obsługi pacjentów?

Nowoczesne, własne call center z wielu względów optymalizuje procesy nie tylko w gabinetach lekarskich, ale również w przychodniach, szpitalach, klinikach, poradniach czy centrach medycznych. Mowa zarówno o publicznych, jak i prywatnych placówkach. System składający się z technologii informatycznej, odpowiednio dobranego sprzętu i aparatów telefonicznych jest w stanie znacznie zwiększyć sprawność obsługi klientów – w tym przypadku pacjentów.

Systemy call center dla gabinetów lekarskich oferowane przez informatykamedyczna.pl pozwalają nagrywać rozmowy i generować zapowiedzi głosowe i komunikaty RODO, a także automatyzują tworzenie statystyk połączeń. Poza tym likwidują nielubiany sygnał zajętości, zastępując go nowoczesnym systemem kolejki oczekujących. System call center łączy funkcjonalność klasycznego telefonu z telefonią VOIP, bazą pacjentów, skrzynką mailową, stroną internetową, chatem czy aplikacją Messenger. Z rozbudowanej, a zarazem spersonalizowanej funkcjonalności korzystają nie tylko pacjenci, ale również lekarze, pracownicy gabinetów lekarskich i zarządcy, którym zależy na wzroście wydajności placówki.

Aby proces obsługi pacjentów został zoptymalizowany, trzeba wziąć pod uwagę bardzo wiele czynności, które pozornie nie wydają się aż tak istotne, jak np. gromadzenie bazy kontaktów w jednym miejscu, zgłoszenia w czasie rzeczywistym, szybsze oddzwanianie i odpisywanie czy automatyczne generowanie statusów dla pacjentów. Osoby odpowiedzialne za rozwój placówki medycznej z gabinetami lekarskimi mają do dyspozycji statystyki, które pozwalają wiarygodnie ocenić wydajność pracowników odpowiedzialnych za kontakt z pacjentami.

Zostaw komentarz pod artykułem