Jak napisać CV

Dostęp do szablonów CV oraz informacji o tym, jak je stworzyć jest bardzo dużo. Teoretycznie każdy jest w stanie napisać poprawnie aplikację, jednak wciąż zdarzają się bardzo duże błędy. Oprócz nich, można się domyśleć, że jeśli każdy ma dostęp do szablonów, to wysyłane aplikacje są do siebie bardzo podobne. Tak więc, jak napisać CV w taki sposób, dzięki któremu pracodawca zaprosi kandydata na rozmowę? Doradcy z firmy KreatorzyKariery posiadają metodę na stworzenie idealnego dokumentu aplikacyjnego. Pomagają osobom, które chcą zmienić swoje życie zawodowe i rozwijać się na stanowisku przez siebie wybranym. Ich rady są niezwykle trafne ze względu na codzienną styczność z branżą. Zanim takie idealne CV zostanie stworzone, przeprowadzany jest szczegółowy wywiad z kandydatem. W CV powinny być zawarte takie informacje jak:
- dane osobowe i kontaktowe;
- podsumowanie i cele zawodowe;
- sekcja z wykształceniem;
- doświadczenie zawodowe;
- umiejętności i ważne kompetencje;
- zainteresowania;
- poprawna klauzula CV.
Widząc powyższe wytyczne o wiele łatwiej napisać aplikację, na którą zwróci uwagę rekruter. Każdy z punktów należy przemyśleć i dopasować do konkretnej oferty pracy, pamiętając o tym, aby była to prawda. Koniecznie należy umieścić informacje o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Bez niej pracodawca nie będzie miał możliwości prawnej skontaktowania się z osobą aplikującą. Nie należy też przesadzać z ilością tekstu w CV. Trzeba pamiętać, że rekruter ma zazwyczaj bardzo małą ilość czasu na jego przeczytanie. Warto zadbać o to, aby informacje zawarte w dokumencie były czytelne.
Zostaw komentarz pod artykułem